Regulamin wynajmu
domków
w Winnych Tarasach
Właścicielem obiektu i serwisu jest: Winnica Maria Anna Paweł Kobosz, z siedzibą w Wyżnem, Wyżne 349B, 38-120 Wyżne, NIP: 8131680672, REGON: 690391871 Kontakt w sprawie ochrony danych: pawel.kobosz@gmail.com.
Regulamin jest dostępny w każdym domku wypoczynkowym.
Domki nie są wynajmowane w celu zorganizowania urodzin, imprez integracyjnych, wieczorów kawalerskich/panieńskich, chyba że za uprzednią zgodą Wynajmującego.
4. Doba hotelowa zaczyna się od godziny 15.00 a kończy o godz. 11.00
Przedłużenie doby jest możliwe, jeśli prośba ta zostanie zgłoszona przez Gościa do godz. 9.00, w dniu w którym upływa termin wynajmu domku.
Przedłużenie doby wiąże się z opłatą 50 zł za każdą kolejną godzinę. Obiekt uwzględnia prośbę o przedłużenie pobytu w miarę posiadanych możliwości.
Dla dzieci do 3 roku życia pobyt jest bezpłatny. Istnieje możliwość dostawienia łóżeczka turystycznego na prośbę Gościa, po wcześniejszym zgłoszeniu.
Dzieci poniżej 12 roku życia powinny być pod stałym nadzorem osób dorosłych lub opiekunów prawnych.
Obsługa obiektu może doliczyć dodatkową opłatę w przypadku stwierdzenia, że na terenie obiektu znajduje się większa liczba osób niż ta wskazana wcześniej przez Gościa. Każda dodatkowa osoba -200 zł.
Domek posiada możliwość przenocowania maksymalnie 4 osób, jednak biorąc pod uwagę komfort Gości, preferowana liczba to 2 osoby.
Na terenie obiektu funkcjonuje system otwierania drzwi za pomocą klucza oraz kodu do schowka na klucz. Zgubienie klucza wiąże się z naliczeniem opłaty w wysokości 50 zł.
Ręczniki hotelowe nie służą do czyszczenia obuwia, podłóg itp. Za zabrudzenie ręczników wynikające z ich niestandardowego użycia będzie doliczona dodatkowa opłata (50 zł/mały ręcznik, 100 zł/duży ręcznik)
Ręczniki i pościel są własnością obiektu, za ich zgubienie lub zniszczenie Gość może zostać obciążony dodatkowymi kosztami.
Za różnego rodzaju uszkodzenia/zniszczenia przedmiotów i urządzeń technicznych lub za braki w wyposażeniu domku, Gość ponosi odpowiedzialność materialną. Obiekt zastrzega sobie możliwość obciążenia karty kredytowej Gościa po wyjeździe lub w momencie wymeldowania. Cennik kar pieniężnych dostępny jest w załączniku do regulaminu.
W przypadku rezerwacji opłaconej w całości, możliwe jest jej bezpłatne anulowanie najpóźniej na 2 dni przed planowanym przyjazdem. W takiej sytuacji pełna kwota zostaje zwrócona na konto Klienta. W przypadku rezerwacji potwierdzonej zadatkiem, zadatek nie podlega zwrotowi niezależnie od terminu anulowania.
Wszelkie prośby o anulowanie należy zgłaszać drogą mailową lub telefoniczną.Rezerwacja zostaje potwierdzona po otrzymaniu zadatku lub pełnej płatności, zgodnie z informacją przesłaną w mailu rezerwacyjnym. Brak płatności w wyznaczonym terminie może skutkować anulowaniem rezerwacji.
Użytkownik ma prawo złożyć reklamację dotyczącą usług świadczonych przez właściciela obiektu w terminie 14 dni kalendarzowych od daty zakończenia pobytu. Reklamacje należy przesyłać na adres e-mail: kontakt@winne-tarasy.pl lub drogą pocztową na adres firmy. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni kalendarzowych od jej otrzymania. O wyniku postępowania reklamacyjnego Użytkownik zostanie poinformowany drogą elektroniczną lub telefoniczną.
Regulamin wynajmu
domków
w Winnych Tarasach
Właścicielem obiektu i serwisu jest: Winnica Maria Anna Paweł Kobosz, z siedzibą w Wyżnem, Wyżne 349B, 38-120 Wyżne, NIP: 8131680672, REGON: 690391871 Kontakt w sprawie ochrony danych: pawel.kobosz@gmail.com.
Regulamin jest dostępny w każdym domku wypoczynkowym.
Domki nie są wynajmowane w celu zorganizowania urodzin, imprez integracyjnych, wieczorów kawalerskich/panieńskich, chyba że za uprzednią zgodą Wynajmującego.
4. Doba hotelowa zaczyna się od godziny 15.00 a kończy o godz. 11.00
Przedłużenie doby jest możliwe, jeśli prośba ta zostanie zgłoszona przez Gościa do godz. 9.00, w dniu w którym upływa termin wynajmu domku.
Przedłużenie doby wiąże się z opłatą 50 zł za każdą kolejną godzinę. Obiekt uwzględnia prośbę o przedłużenie pobytu w miarę posiadanych możliwości.
Dla dzieci do 3 roku życia pobyt jest bezpłatny. Istnieje możliwość dostawienia łóżeczka turystycznego na prośbę Gościa, po wcześniejszym zgłoszeniu.
Dzieci poniżej 12 roku życia powinny być pod stałym nadzorem osób dorosłych lub opiekunów prawnych.
Obsługa obiektu może doliczyć dodatkową opłatę w przypadku stwierdzenia, że na terenie obiektu znajduje się większa liczba osób niż ta wskazana wcześniej przez Gościa. Każda dodatkowa osoba -200 zł.
Domek posiada możliwość przenocowania maksymalnie 4 osób, jednak biorąc pod uwagę komfort Gości, preferowana liczba to 2 osoby.
Na terenie obiektu funkcjonuje system otwierania drzwi za pomocą klucza oraz kodu do schowka na klucz. Zgubienie klucza wiąże się z naliczeniem opłaty w wysokości 50 zł.
Ręczniki hotelowe nie służą do czyszczenia obuwia, podłóg itp. Za zabrudzenie ręczników wynikające z ich niestandardowego użycia będzie doliczona dodatkowa opłata (50 zł/mały ręcznik, 100 zł/duży ręcznik)
Ręczniki i pościel są własnością obiektu, za ich zgubienie lub zniszczenie Gość może zostać obciążony dodatkowymi kosztami.
Za różnego rodzaju uszkodzenia/zniszczenia przedmiotów i urządzeń technicznych lub za braki w wyposażeniu domku, Gość ponosi odpowiedzialność materialną. Obiekt zastrzega sobie możliwość obciążenia karty kredytowej Gościa po wyjeździe lub w momencie wymeldowania. Cennik kar pieniężnych dostępny jest w załączniku do regulaminu.
W przypadku rezerwacji opłaconej w całości, możliwe jest jej bezpłatne anulowanie najpóźniej na 2 dni przed planowanym przyjazdem. W takiej sytuacji pełna kwota zostaje zwrócona na konto Klienta. W przypadku rezerwacji potwierdzonej zadatkiem, zadatek nie podlega zwrotowi niezależnie od terminu anulowania.
Wszelkie prośby o anulowanie należy zgłaszać drogą mailową lub telefoniczną.Rezerwacja zostaje potwierdzona po otrzymaniu zadatku lub pełnej płatności, zgodnie z informacją przesłaną w mailu rezerwacyjnym. Brak płatności w wyznaczonym terminie może skutkować anulowaniem rezerwacji.
Użytkownik ma prawo złożyć reklamację dotyczącą usług świadczonych przez właściciela obiektu w terminie 14 dni kalendarzowych od daty zakończenia pobytu. Reklamacje należy przesyłać na adres e-mail: kontakt@winne-tarasy.pl lub drogą pocztową na adres firmy. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni kalendarzowych od jej otrzymania. O wyniku postępowania reklamacyjnego Użytkownik zostanie poinformowany drogą elektroniczną lub telefoniczną.